Tellimistingimused (E-pood peatselt tulekul)
Kehtivad Sapori Tartu e-poes ja üritustellimustele.
1. Üldtingimused
1.1. Käesolevad tingimused kehtivad kliendi (edaspidi „Klient”) ja Sapori pizzarestorani (edaspidi „Teenusepakkuja”) vahel kõigi kodulehe kaudu tehtud tellimuste ning üritustellimuste puhul.
1.2. Tingimused kehtivad kõikidele eraisikutele ja juriidilistele isikutele.
1.3. Teenusepakkujal on õigus tingimusi muuta. Kehtivad tingimused on alati avaldatud veebilehel.
2. Tellimuse esitamine
2.1. Tellimusi saab esitada läbi restorani kodulehe e-poe, kus toimub toodete valik ja tasumine.
2.2. Üksiktellimusi (alla miinimumsumma) saab teha ainult Wolt äpi kaudu.
2.3. Üritustellimused (suuremad kogused või erimenüü) esitatakse kas veebivormi või e-posti teel. Üritustellimust võidakse kinnitada käsitsi.
3. Miinimumtellimus
3.1. Kodulehe kaudu tehtud tellimustele kehtib miinimumtellimuse summa (mille määrab restoran).
3.2. Kui tellimus ei täida miinimumsummat, tuleb tellimus teha Wolt rakenduse kaudu.
4. Hinnad ja tasumine
4.1. Kõik hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.
4.2. E-poe tellimuste eest tasutakse turvalise makselahendusega Montonio.com kaudu.
4.3. Üritustellimuste puhul võib Teenusepakkuja nõuda ettemaksu kuni 100% tellimuse maksumusest.
5. Tarne ja kohaletoimetamine
5.1. Kodulehe kaudu tehtud tellimused toimetab kohale restorani enda kuller.
5.2. Kohaletoimetamine toimub Tartu linna piires, v.a erikokkulepped.
5.3. Tarne on tasuta alates 60 € tellimusest.
5.4. Alla 60 € tellimustele lisandub 5 € tarnekulu.
5.5. Tarneajad sõltuvad tellimuste arvust ja restoran jätab endale õiguse tarneaegu põhjendatult pikendada.
5.6. Üritustellimuste puhul lepivad pooled tarne ja ajad kokku eraldi.
6. Tellimuse tühistamine ja muutmine
6.1. Tavalist e-poe tellimust saab muuta või tühistada, kuni restoran pole tellimust valmistama asunud.
6.2. Ettevalmistusse läinud tellimusi ei ole võimalik tühistada ja makstud summat ei tagastata.
6.3. Üritustellimuste puhul kehtivad järgmised tähtajad:
Tühistamine kuni 48 h enne üritust → tagastatakse 100%
Tühistamine 24–48 h enne → tagastatakse 50%
Tühistamine vähem kui 24 h enne → makstud summat ei tagastata
7. Pretensioonid ja kvaliteet
7.1. Kui Klient leiab, et saadetud toode on vigane või ei vasta lubatule, tuleb pretensioon esitada koheselt, hiljemalt 2 h jooksul peale tellimuse kättesaamist.
7.2. Teenusepakkuja ei vastuta:
kui tooted on halvenenud kliendi valest säilitamisest;
kui aadress on sisestatud valesti;
kui kuller ei pääse kohale kliendist tulenevatel põhjustel.
8. Isikuandmete töötlemine
8.1. Teenusepakkuja töötleb isikuandmeid vastavalt privaatsuspoliitikale (vt allpool).
8.2. Tellimuse esitamine loetakse nõustumiseks privaatsustingimustega.
9. Vastutus
9.1. Teenusepakkuja ei vastuta kliendi tekitatud kahjude eest (nt vale tarneaadress).
9.2. Teenusepakkuja vastutab ainult tahtliku või raske hooletuse korral.
10. Lõppsätted
10.1. Vaidlused lahendatakse Eesti seaduste alusel.
10.2. Klient võib pöörduda ka Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti poole.
